Dažniausiai užduodami klausimai

Kur kreiptis turint klausimų?
Jei turite klausimų, visada galite kreiptis elektroniniu paštu info@grometa.lt arba skambinkite telefonu (8 5)235 00 00 (I-V 8:00 - 17:00).

Kas yra kasetės pildymas? Kiek kartų gali būti užpildoma kasetė?
Jūsų tuščios kasetės užpildymas, naudojant neoriginalias eksploatacines medžiagas. Paprastai lazerinio spausdintuvo kasetę pavyksta kokybiškai užpildyti nuo 1 iki 3 kartų. Pildant lazerinę kasetę daugiau kartų, gali nukentėti spausdinimo kokybė. Kas 2-3 kartą pildant kasetę, rekomenduojame jai atlikti kasetės atnaujinimo paslaugą, t.y. pakeisti nusidėvėjusias detales, kurios gali įtakoti spausdinimo kokybę.

Kas yra kasetės atnaujinimas?
Jūsų tuščios kasetės užpildymas kartu pakeičiant būgną ir (jei būtina) kitas nusidėvėjusias detales. Siekdami nepriekaištingos spausdinimo kokybės rekomenduojame atnaujinti kasetę po dviejų jos užpildymų.

Kas yra kasetės keitimas?
Jūsų tuščios kasetės pakeitimas į naują (lygiavertę) kasetę. Užsakius šią paslaugą - Jums bus pristatyta nauja (lygiavertė) kasetė, o Jūsų tuščia paimama.

Kas yra nauja kasetė?
Tai alternatyvi (neoriginali) kasetė - spausdintuvo gamintojo gaminamai kasetei. Kokybė ir kopijų kiekis padarytos šiomis kasetėmis nesiskiria nuo originalių kasečių, o kaina - ženkliai mažesnė.

Kas yra originali kasetė?
Spausdintuvo gamintojo gaminama eksploatacinė medžiaga (tonerio ar rašalo kasetė).

Ar kasetėms suteikiama garantija?
Taip. Visoms kasetėms yra suteikiama garantija nuo pirkimo datos
. Siūlome garantinį ir pogarantinį aptarnavimą. Plačiau apie garantiją ->>>

Ar gali užpildyta ar nauja (lygiavertė) kasetė sugadinti spausdintuvą?
Spausdintuvai genda nepriklausomai nuo to ar naudojamos originalios ar pildytos kasetės. Labai retai spausdintuvų gedimų priežastys būna susijusios su biuro eksploatavimo medžiagomis.

Kaip pakeisti lazeriniame spausdintuve esančią dažų kasetę?
Atidarykite kasetės dureles, kad galėtumėte pasiekti seną kasetę. Suimkite kasetės rankenėlę ir patraukite kasetę aukštyn, kad ją išimtumėte. Išėmę seną kasetę iš spausdintuvo, išimkite naują kasetę iš jos pakuotės. Kartais dažai gali nusėsti būgno viduje ir sukelti blogą spausdinimo kokybę. Mes galime užkirsti kelią šiai problemai, išsklaidę tonerio miltelius prieš įdėdami į spausdintuvą. Laikydami kasetę iš šonų, pasukiokite visą kasetę 6–8 kartus, kad milteliai būtų visiškai paskirstyti visoje kasetėje. Tada traukite oranžinį skirtuką, kol visa juosta bus pašalinta iš dažų kasetės. Nelieskite pirštais būgno, esančio spausdintuvo kasetės apačioje, nes tai gali sukelti spausdinimo kokybės problemų. Kai juosta bus visiškai pašalinta, galite įdėti kasetę į spausdintuvą. Uždarykite spausdinimo kasetės dureles. Dabar jūsų spausdintuvas yra paruoštas reguliariam naudojimui.

Kuo skiriasi tonerio kasetė ir būgnas? Kas yra tonerio kasetė?
Trumpai tariant, dažų kasetė yra talpa, kurioje yra dažų milteliai, o būgno mazgas yra elektra įkrautas cilindras, perkeliantis miltelius ant popieriaus.

Kas yra būgnas?
Būgno mazgas yra elektra įkraunamas cilindras, kuris tonerio miltelius perkelia ant popieriaus, kad būtų sukurtas tekstas ir vaizdai. Abu šie komponentai yra būtini spausdinant.

Reikia keisti tonerio kasetę ar būgną?
Tiek būgno, tiek tonerio kasetės susidėvėjimo požymiai yra juodos linijos arba dėmės puslapiuose. Jei norite būti tikri, kurį iš jų turite pakeisti, svarbu atkreipti dėmesį į metamą pranešimą spausdintuvo skydelyje arba kompiuterio monitoriuje. Jei išmeta pranešimą - Replace toner cartridge - tokiu atveju reikia pakeisti tonerio kasetę. Jei išmeta pranešimą - Replace drum (drum unit) - tokiu atveju reikia pakeisti būgną

Ar visiems spausdintuvams pildomos kasetės?
Deja, ne visiems spausdintuvams pildomos kasetės. Nepildome Epson, Lexmark ir kai kurių Canon spausdintuvų kasečių. Tačiau šiems spausdintuvams galime pasiūlyti nebrangius ir kokybiškus kasečių pakaitalus.

Kodėl tonerio kasetė atspausdina mažiau puslapių, nei nurodo gamintojas?
Gamintojo nurodytas kopijų kiekis yra su 5% tonerio padengimu lape, tačiau jei spausdinate lapus su didesniu padengimu, pvz. daugiau nei 4 teksto pastraipas, dažniausiai jau turite daugiau nei 10-15% lapo padengimą. Taigi, kai padengimas yra 15%, skaičiuojama, kad naująjį padengimo procentą reikėtų padalinti iš senojo padengimo procento (15 padalinta iš 5). Tuomet daliname gamintojo nurodytą kopijų skaičių (pvz. TN-2000 tonerio kasetės resursas yra 2500 puslapių) pagal paskutinio skaičiavimo rezultatą. t.y. 15/5=3, 2500/3 = 833,33 puslapiai.

Kodėl spausdina neryškiai?
OPC (organinio foto laidininko) paviršius drėgnas, pabandykite atspausdinti dar kelis puslapius.

Kodėl spausdina tuščiavidurius žodžius?
Tuščiaviduriai žodžiai nurodo, kad trūksta teksto ar vaizdų. Priežastys: -Spausdinimo medžiaga yra per šviesi arba per kieta; -Naudojama neteisinga spausdinimo popieriaus pusė; -Tonerio problemos, tokios kaip tonerio lydymosi temperatūra yra per aukšta arba milteliai per dideli; -Magnetinio volelio danga yra per plona arba nusidevėjusi. Sprendimas: Pakeiskite spausdinimo medžiagą arba tonerio kasetę.

Su užsakymais susiję klausimai:

Ar yra išrašoma sąskaita įmonei?
Taip, suvedant pirkėjo informaciją, uždėkite varnelę langelyje Reikalinga sąskaita faktūra.

Kada mano užsakymas pradedamas vykdyti?
Užsakymai pradedami vykdyti tik gavus išankstinį mokėjimą. Pasirinkus apmokėjimo būdą Paysera - apmokėjimas už užsakymą gauname iš karto. Jei pasirinkote apmokėti užsakymą bankiniu pavedimu, rekomenduojame atsiųsti pavedimo kopiją info@grometa.lt, kadangi gali užtrukti kol gausime lėšas į mūsų banko sąskaitą.

Kaip galiu apmokėti užsakymą?
Užsakymus galima apmokėti naudojantis Paysera.lt mokėjimų sistema arba bankiniu pavedimu. Plačiau ->>>

Kaip žinoti ar užsakymas priimtas?
Po užsakymo gavimo, Jums nurodytu el. paštu yra išsiunčiamas patvirtinantis priimtą užsakymą el. laiškas.

Kur rasti informaciją apie pateiktą užsakymą?
Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma prisijungus prie paskyros. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu.

Kaip galiu anuliuoti užsakymą?
Elektroniniu paštu info@grometa.lt arba skambinkite telefonu (8 5)235 00 00 (I-V 8:00 - 17:00).

Ar taikote nuolaidas pastoviems klientams?
Mes labai vertiname pastovumą, todėl pastoviems klientams yra taikomos nuolaidos.

Ar pristatote užsakytas prekes?
Taip. Visos užsakytos prekės pristatomos darbo dienomis nurodytu adresu. Plačiau apie prekių pristatymą ->>>

Jei neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, susisiekite su mumis telefonu (8 5)235 00 00 arba el. paštu info@grometa.lt.