Prekių pristatymas

Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas internetu gali atlikti užsakymus 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą.

Užsakymai pradedami vykdyti tik gavus išankstinį mokėjimą.

Jei užsakymas el. parduotuvėje pateikiamas bei apmokamas darbo dieną iki 14 val., prekės yra išsiunčiamos tą pačią dieną.

Jeigu užsakymas pateikiamas ir apmokamas darbo dieną po 14 val. arba ne darbo dieną, prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas. 

Pardavėjas užsakymus apdoroja bei konsultacijas telefonu, el. paštu teikia darbo dienomis I-IV nuo 8.00 val. iki 17.00 val., V  8.00 val. iki 16.00 val.

Prekių atsiėmimas UAB Grometa parduotuvėje

Jei pasirinkote prekes atsiimti mūsų salone:

  • Prekių atsiėmimas - NEMOKAMAS.
  • Užsisakant kitas prekes / paslaugas, o užsakymas pateikiamas bei apmokamas darbo dieną iki 14 val., prekės į parduotuvę pristatomos kitą darbo dieną. Jeigu užsakymas pateikiamas ir apmokamas darbo dieną po 14 val. arba ne darbo dieną, prekės į Parduotuvę pristatomos per 1-3 darbo dienas. Dėl tikslaus atsiėmimo laiko galima teirautis telefonu (8 5)235 00 00 arba info@grometa.lt

Apie paruoštas prekes Jums pranešime elektroniniu paštu. 

Prekes galite atsiimti adresu Švitrigailos g. 8, Vilnius, darbo dienomis I-IV nuo 8.00 val. iki 17.00 val., V  8.00 val. iki 16.00 val., VI-VII nedirbame.

Prekių pristatymas Jūsų nurodytu adresu

  • DPD Pickup siuntų terminalai prekių pristatymas - NEMOKAMAS, jei užsakytų prekių / paslaugų bendra suma yra didesnė nei 20.00 Eur. Kitu atveju, prekių pristatymas - 2.00 Eur. Prekių pristatymas į Jūsų pasirinktą siuntos tašką/terminalą per 1 - 3 darbo dienas po sėkmingo apmokėjimo. 

  • DPD Kurjerių tarnyba (BEKONTAKTINIS SIUNTŲ PRISTATYMAS) prekių pristatymas - NEMOKAMAS, jei užsakytų prekių / paslaugų bendra suma yra didesnė nei 20.00 Eur. Kitu atveju, prekių pristatymas - 3.30 EurPrekių pristatymas visoje Lietuvoje per 1 - 3 darbo dienas po sėkmingo apmokėjimo. Prekės pristatomos darbo dienomis 8-22 val.  
  • Pristatymas Kuršių Nerijoje derinamas atskirai, galima teirautis telefonu (8 5)235 00 00 arba info@grometa.lt.

SIUNTA PRIVAČIAM ASMENIUI:

Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas PIN kodu. PIN kodas pateikiamas SMS žinute.

Nuo šiol siuntų pristatymas tampa dar greitesnis, paprastesnis ir saugesnis. Siuntą atsiimsite be asmens dokumento. Patogu, nes siuntą su PIN kodu gali atsiimti kitas asmuo, pvz. šeimos narys, kuriam gavėjas pateikė PIN. Saugu, kadangi procesas taikomas ne vienerius metus.

Kokia atnaujinto bekontakčio pristatymo eiga?

  1. Siuntos gavėjas prieš pristatymą gauna 4 skaitmenų PIN kodą (SMS žinute arba į Viber programėlę, jeigu ja naudojasi).
  2. Atvykus kurjeriui siuntos gavėjas nurodo PIN kodą.
  3. Kurjeris įveda nurodytą kodą savo skeneryje.
  4. Jei kodas teisingas, kurjeris siuntą palieka 2 metrų atstumu nuo gavėjo.

SVARBU! Šis PIN kodas NĖRA paštomato durelių PIN kodas. Jei siuntą Jums turėjo pristatyti kurjeris, bet ją nukreipėte į paštomatą, gausite atnaujintą PIN kodą, skirtą atidaryti paštomato durelėms. 


Tikimės Jūsų bendradarbiavimo ir supratimo. Atsiprašome dėl galimų laikinų nepatogumų. 

Kilus klausimams, mielai į juos atsakysime el. paštu info@grometa.lt arba telefonu 8 5 235 0000 ( I–IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 16:00).