Prekių pristatymas

Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas internetu gali atlikti užsakymus 7 dienas per savaitę, 24 val. per parą.

Užsakymai pradedami vykdyti tik gavus išankstinį mokėjimą.

Jei užsakymas el. parduotuvėje pateikiamas bei apmokamas darbo dieną iki 12 val., prekės yra išsiunčiamos tą pačią dieną. Jeigu užsakymas pateikiamas ir apmokamas darbo dieną po 12 val. arba ne darbo dieną, prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas. 

Pardavėjas užsakymus apdoroja bei konsultacijas telefonu, el. paštu teikia darbo dienomis I-IV nuo 8.00 val. iki 17.00 val., V  8.00 val. iki 16.00 val.

Prekių pristatymas Jūsų nurodytu adresu

DPD Pickup siuntų terminalai prekių pristatymas - NEMOKAMAS, jei užsakytų prekių / paslaugų bendra suma yra didesnė nei 20.00 Eur. Kitu atveju, prekių pristatymas - 2.50 Eur. Prekių pristatymas į Jūsų pasirinktą siuntos tašką/terminalą per 1 - 3 darbo dienas po sėkmingo apmokėjimo. 
SVARBU! Visos siuntos DPD Pickup siuntų terminaluose bus saugomos 3 dienas. Siunta bus saugoma 72 val. nuo to momento, kai siuntos gavėjas gauna SMS žinutę su durelių PIN kodu.
DPD Kurjerių tarnyba (BEKONTAKTINIS SIUNTŲ PRISTATYMAS) prekių pristatymas - NEMOKAMAS, jei užsakytų prekių / paslaugų bendra suma yra didesnė nei 20.00 Eur. Kitu atveju, prekių pristatymas - 3.90 Eur. Prekių pristatymas visoje Lietuvoje per 1 - 3 darbo dienas po sėkmingo apmokėjimo. Prekės pristatomos darbo dienomis 8-22 val.  
  • Pristatymas Kuršių Nerijoje derinamas atskirai, galima teirautis telefonu (8 5)235 00 00 arba info@grometa.lt.

SIUNTA PRIVAČIAM ASMENIUI.

1. Gavėjas parodo galiojantį savo asmens dokumentą per atstumą, o kurjeris savo skeneryje įveda 5 paskutinius dokumento numerio skaitmenis (ne asmens kodą). Tinkami dokumentai: pasas, ID kortelė, vairuotojo pažymėjimas, leidimas gyventi Lietuvoje.

2. Jei Gavėjas neturi su savimi asmens dokumento, kurjeris Gavėjui sutikus nufotografuoją jį šalia siuntos iš 2 metrų atstumo.

3. Gavėjui atsisakius fotografavimo ir pageidaujant, kurjeris siuntą gali nukreipti į patogiausią DPD Pickup paštomatą (jei siuntą atitinka maksimalius paštomato dydžio ir svorio reikalavimus).

4. Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.

 

SIUNTA ĮMONEI.

Jei siunta skirta įmonei, kurjeris nufotografuoja įmonės patalpose paliktas siuntas iš kelių metrų atstumo, kad matytųsi patalpų fragmentai.Įmonės darbuotojui pateikti asmens dokumento ar fotografuotis nereikia.

Apribojimai. Kurjeris negali užeiti į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas, t. y. koridorius, laiptines ir pan. Patekimas į verslo patalpas neribojamas.

Teisinė informacija. Siuntos gavėjo nuotrauka (atvaizdas) bus tvarkomi siuntų pristatymo ir pretenzijų bei skundų nagrinėjimo tikslais. Informacija saugoma 7 mėnesius nuo užfiksavimo. Nuotraukos, užfiksuotos kurjerio skeneriu, automatiškai pateks į atskirą saugų serverį, todėl kurjeris negalės ir neturės techninės galimybės nuotraukų ir informacijos kopijuoti ar persiųsti tretiesiems asmenims. Siuntos gavėjas turi teisę nesutikti su atvaizdo tvarkymu ir pasirinkti siuntos pristatymą į DPD Pickup paštomatą.

Visą aktualią informaciją susijusią su siuntų pristatymo pasikeitimais dėl COVID-19 galite sekti www.dpd.lt puslapyje skiltyje KORONAVIRUSAS.

Tikimės Jūsų bendradarbiavimo ir supratimo. Atsiprašome dėl galimų laikinų nepatogumų. 
Kilus klausimams, mielai į juos atsakysime el. paštu info@grometa.lt arba telefonu 8 5 235 0000 ( I–IV 8:00 – 17:00, V 8:00 – 16:00).